Dane teleadresowe:

Sobota: 10:00-14:00

Apteka w Metroplii

Apteka w Metropolii

Apteka należy do grupy Aptek Family Pharma. Apteki z tej grupy od 2008 roku stanowią ważny element na mapie aptek w województwie pomorskim. W chwili obecnej apteki Family Pharma tworzą nową jakość gdzie nadrzędnym celem jest zdrowie i dobro pacjenta.

W ofercie znajdziemy m.in. żel dr. Martin Schwarz Home Comfort+ dzięki któremu samodzielnie wybielisz zęby w domu

Sprawdź aptekę  80-452 Gdańsk , Kilińskiego Nr 1-5 Galeria Metropolia to nowe centrum handlowe położone w sąsiedztwie dworca Gdańsk Wrzeszcz.

Co można u nas kupić??

Środki do ochrony jamy ustnej

Prawidłowa higiena jamy ustnej jest nam niezbędna, abyśmy nie utracili pięknego uśmiechu. Jednak nie jest ona wystarczająca. Aby prawidłowo dbać o zęby i dziąsła, trzeba zadbać o nie również od środka. Konieczne jest opanowanie poprawnej techniki szczotkowania zębów i czyszczenia przestrzeni między nimi oraz zapewnienie właściwej podaży składników mineralnych, które mają bezpośredni wpływ na wygląd zębów, takich jak wapń. Najlepiej wybierać preparaty z naturalnym wapniem zawierające dodatkowo witaminę D, które są dostępne w  naszej aptece.

Leki na przeziębienie

łagodzą męczące objawy towarzyszące przeziębieniom, czyli kichanie, katar, zapchany nos, kaszel, wysoką gorączkę i zmęczenie.

Antybiotyki

Antybiotyki są powszechnie stosowanymi środkami w leczeniu infekcji bakteryjnych. Ich nazwa pochodzi od dwóch grecki słów: „anti”, oznaczającego „przeciw”, oraz „bios”, czyli „życie”. Antybiotyki przyczyniają się do uśmiercenia żywych bakterii, przy czym mimo swej toksyczności nie zagrażają ludzkiemu życiu. Za pierwszy lek z tej grupy uznaje się penicylinę, którą w 1928 roku odkrył Alexander Fleming. Wynalazek ten umożliwił podjęcie skutecznej walki z drobnoustrojami chorobotwórczymi. Od tego momentu nastąpił gwałtowny rozwój atybiotykoterapii.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą.W ofercie apteki znajdują się różnego rodzaju leki, zarówno tradycyjne, jak i homeopatyczne, suplementy diety, środki antykoncepcyjne, kosmetyki i środki